Puntos de venta por ciudades, provincia, autonomía, países,...

Una gran arma de marketing que genera clientes de confianza y marca de empresa

Distribuidor / Tienda, demande a su proveedor de alimentos o vinos que le apoye mediante mapas de puntos de venta . Su uso

Distributor / Shop, ask your food or wine supplier to support you through point-of-sale maps . Using it

Distribuïdor / Botiga, demani al seu proveïdor d'aliments o vins que li doni suport mitjançant mapes de punts de venda . Fer-ne us

We export wines and food from Spain. Demand it to winesinform@gmail.com

Puede pedir vinos y alimentos de España a winesinform@gmail.com

On the work of buyer . Sobre el trabajo de comprador .

See some products and prices at Perennial tender - Oportunidad permanente

Vea algunos productos y precios en Perennial tender - Oportunidad permanente

miércoles, 23 de noviembre de 2011

El valor del punt de venda especialitzat

El valor del punt de venda especialitzat

Un estudi de Nielsen mostra l'augment del valor d'enoteques i Internet en la comercialització del vi, mentre que les grans cadenes d'alimentació i l'hostaleria segueixen sent els principal canals en volum
Segons un estudi elaborat per la consultora Nielsen per a l'Observatorio Español del Mercado del Viono (OEMV), les enoteques, Internet i els clubs de vi facturen un 70% més que les vendes de vi a través de les cadenes d'alimentació. L'estudi va ser presentat durant les jornades Models de Distribució del Vi a Espanya que es va celebrar a Madrid recentment. Les cadenes d'alimentació comercialitzen el 39% del volum dels 11 milions d'hectolitres que es van comercialitzar a Espanya en la campanya 2009-2010. L'hostaleria va facturar el 42% de les vendes de vi a l'Estat en aquest període, estimades en un valor total de 7.164 milions d'euros. Els especialistes guanyen quota de mercat, sobretot en valor, mentre que els distribuïdors i intermediaris tradicionals presenten una evolució negativa.

El punt de venda especialitzat guanya valor
En una jornada inaugurada pel secretari d'Estat de Mitjà Rural i Aigua, Josep Puxeu, al costat del president del OeMv i de la FEV, Félix Solís, Puxeu ha destacat el dinamisme del sector vitivinícola espanyol i el fort creixement de les seves exportacions en l'últim any. L'estudi de Nielsen mostra que es mantenen com a principals canals de venda les cadenes d'alimentació i l'hostaleria, amb un pes en volum del 39% i del 30% i un percentatge en valor del 14% i del 42%, respectivament. Així mateix, es percep que els especialistes (enoteques, Internet i clubs de vins) venen en el seu conjunt l'11% del volum total per un 24% del valor. És a dir, comercialitzant menys d'una tercera part que el sector alimentació facturen un 10% més. També és significatiu el volum de vendes que cellers i distribuïdores efectuen directament al consumidor final, sense cap intermediari, que representen el 10% del total, que es redueix al 8% en valor.

L'enoturisme estimula la venda directa
Segons l'evolució dels diversos canals, l'estudi oferix diverses conclusions per al sector, tals com que les grans cadenes continuen sent un territori dels grans productors; que existeix una generalització de la venda directa als celler i que l'enoturisme està fent més atractiva aquesta opció, pel que s'estendrà de forma ràpida; que Internet s'ha desvetllat com l'estrella dels canals de venda i que el pes dels distribuïdors en el procés presenta una evolutiva negativa, la qual cosa reflecteix l'esforç que estan fent els cellers per augmentar el control directe sobre el seu producte.
Origen informació: Cupatges

No hay comentarios:

Publicar un comentario