Puntos de venta por ciudades, provincia, autonomía, países,...

Una gran arma de marketing que genera clientes de confianza y marca de empresa

Distribuidor / Tienda, demande a su proveedor de alimentos o vinos que le apoye mediante mapas de puntos de venta . Su uso

Distributor / Shop, ask your food or wine supplier to support you through point-of-sale maps . Using it

Distribuïdor / Botiga, demani al seu proveïdor d'aliments o vins que li doni suport mitjançant mapes de punts de venda . Fer-ne us

We export wines and food from Spain. Demand it to winesinform@gmail.com

Puede pedir vinos y alimentos de España a winesinform@gmail.com

On the work of buyer . Sobre el trabajo de comprador .

See some products and prices at Perennial tender - Oportunidad permanente

Vea algunos productos y precios en Perennial tender - Oportunidad permanente

jueves, 13 de enero de 2011

La importància dels prescriptors

La importància dels prescriptors

Vilarnau consolida les seves vendes als Estats Units en l'any que ha rebut l'elogi del The New York Times Eric Asimov. Foto: NYTQuan el passat mes de maig el crític Eric Asimov va escriure al The New York Times un elogiós article sobre els caves catalans, Vilarnau feia poc més d'un any que havia iniciat la seva distribució als Estats Units. El Vilarnau Brut era valorat en aquell article com la millor relació qualitat-preu dels caves tastats per Asimov, fet que va suposar un bon impacte mediàtic per la cava de Sant Sadurní propietat de González Byass. Tot i que de vegades sorprèn la repercussió que aquestes notícies tenen a casa nostra, el cert és que una bona acollida per part dels crítics americans sempre suposa una ajuda per la introducció i la comercialització dels caves que s'exporten als Estats Units.

Vilarnau assolirà enguany una xifra anual de 60.000 ampolles venudes al mercat americà, amb la perspectiva de poder doblar aquesta quantitat en un període de tres anys. Per Damià Deas, gerent de l'empresa, aquestes dades positives no serien possibles sense el treball d'un bon distribuidor, així com el suport de l'oficina que González Byass té a Nova York. Tanmateix, destaca la rellevància de l'article de The New York Times perquè "és un diari de gran abast en un país molt extens i divers, i on els prescriptors tenen molta importància per al consumidor final". Destaca també que la bona valoració del Vilarnau Brut "no és per a un producte del nivell més alt en preus", fet que els ha apropat al consumidor i ha permès introduïr altres referències, com el Gran Reserva.

L'article d'Eric Asimov va destacar una llista en la que apareixien entre d'altres caves de Gramona, Naveran, Raventós i Blanc, Castellroig, Llopart, Covides i Segura Viudas.

Origen informació: Cupatges

No hay comentarios:

Publicar un comentario