Vilarnau consolida les seves vendes als Estats Units en l'any que ha rebut l'elogi del The New York Times Eric Asimov. Foto: NYTQuan el passat mes de maig el crític Eric Asimov va escriure al The New York Times un elogiós article sobre els caves catalans, Vilarnau feia poc més d'un any que havia iniciat la seva distribució als Estats Units. El Vilarnau Brut era valorat en aquell article com la millor relació qualitat-preu dels caves tastats per Asimov, fet que va suposar un bon impacte mediàtic per la cava de Sant Sadurní propietat de González Byass. Tot i que de vegades sorprèn la repercussió que aquestes notícies tenen a casa nostra, el cert és que una bona acollida per part dels crítics americans sempre suposa una ajuda per la introducció i la comercialització dels caves que s'exporten als Estats Units.
Vilarnau assolirà enguany una xifra anual de 60.000 ampolles venudes al mercat americà, amb la perspectiva de poder doblar aquesta quantitat en un període de tres anys. Per Damià Deas, gerent de l'empresa, aquestes dades positives no serien possibles sense el treball d'un bon distribuidor, així com el suport de l'oficina que González Byass té a Nova York. Tanmateix, destaca la rellevància de l'article de The New York Times perquè "és un diari de gran abast en un país molt extens i divers, i on els prescriptors tenen molta importància per al consumidor final". Destaca també que la bona valoració del Vilarnau Brut "no és per a un producte del nivell més alt en preus", fet que els ha apropat al consumidor i ha permès introduïr altres referències, com el Gran Reserva.
L'article d'Eric Asimov va destacar una llista en la que apareixien entre d'altres caves de Gramona, Naveran, Raventós i Blanc, Castellroig, Llopart, Covides i Segura Viudas.
Origen informació: Cupatges
No hay comentarios:
Publicar un comentario