Puntos de venta por ciudades, provincia, autonomía, países,...

Una gran arma de marketing que genera clientes de confianza y marca de empresa

Distribuidor / Tienda, demande a su proveedor de alimentos o vinos que le apoye mediante mapas de puntos de venta . Su uso

Distributor / Shop, ask your food or wine supplier to support you through point-of-sale maps . Using it

Distribuïdor / Botiga, demani al seu proveïdor d'aliments o vins que li doni suport mitjançant mapes de punts de venda . Fer-ne us

We export wines and food from Spain. Demand it to winesinform@gmail.com

Puede pedir vinos y alimentos de España a winesinform@gmail.com

On the work of buyer . Sobre el trabajo de comprador .

See some products and prices at Perennial tender - Oportunidad permanente

Vea algunos productos y precios en Perennial tender - Oportunidad permanente

lunes, 18 de agosto de 2014

14 cellers etiquetaran els seus escumosos aquest any amb Clàssic Penedès

14 cellers etiquetaran els seus escumosos aquest any amb Clàssic Penedès

La nova normativa incorpora innovacions com acceptar els escumosos elaborats pel mètode ancestral

El Consell Regulador de la DO Penedès ha aprovat aquest mes de juliol les modificacions a la normativa de vins dels vins i escumosos amb l’objectiu de “simplificar i agilitar aspectes de gestió de cellers”. Pel que respecte a les modificacions, la majoria se centren en el nou reglament dels escumosos del Penedès, els quals es pretén impulsar i prestigiar.
 
Els "Clàssic Penedès" seran elaborats sense utilitzar productes químics (ni a la vinya ni al celler), ni podran superar l’addicció de 100 mg de sulfurosos. El temps de criança mínim s’eleva a 15 mesos, de manera que tots podran ser etiquetats com a "Reserva". A l’etiqueta es podrà posar l’any de la collita i és obligatori posar la data de degorjat. Altres canvis impulsats són el grau alcohòlic, que s’apuja mig grau, i el nivell d’acidesa, que disminueix un quart de grau, amb l’objectiu de buscar maduracions més importants que donin major caràcter i singularitat als escumosos de la DO, per poder competir amb altres productes d’alta gamma. A més, el reglament admet els escumosos elaborats mitjançant un mètode ancestral, una variant del mètode tradicional que no fa servir sucres afegits sinó que utilitza els mateixos que ja porta el raïm.
 
Segons declaracions del president de la DO Penedès, Josep M. Albet i Noya, impulsor de la marca Clàssic Penedès: "el Penedès té un terrer amb una personalitat pròpia, el qual dóna una acidesa que no es troba en altres indrets. També som la primera regió a elaborar escumosos de la Península".
 
El que es vol aconseguir amb aquesta nova normativa és poder comercialitzar els escumosos a un preu mig més alt que l'actual del Cava. Per això, 14 cellers ja opten per aquesta alternativa, els quals produeixen 600.000 ampolles i un terç se’n van per a l'exportació. Com comenta també Albet i Noya, els seus proveïdors internacionals veuen amb bons ulls aquest canvi de nom per poder justificar la qualitat i els preus als mercats exteriors.
 
Origen informació: Vadevi

No hay comentarios:

Publicar un comentario