Puntos de venta por ciudades, provincia, autonomía, países,...

Una gran arma de marketing que genera clientes de confianza y marca de empresa

Distribuidor / Tienda, demande a su proveedor de alimentos o vinos que le apoye mediante mapas de puntos de venta . Su uso

Distributor / Shop, ask your food or wine supplier to support you through point-of-sale maps . Using it

Distribuïdor / Botiga, demani al seu proveïdor d'aliments o vins que li doni suport mitjançant mapes de punts de venda . Fer-ne us

We export wines and food from Spain. Demand it to winesinform@gmail.com

Puede pedir vinos y alimentos de España a winesinform@gmail.com

On the work of buyer . Sobre el trabajo de comprador .

See some products and prices at Perennial tender - Oportunidad permanente

Vea algunos productos y precios en Perennial tender - Oportunidad permanente

domingo, 4 de enero de 2015

Temos un problema ou non coas nosas denominacións de viños?

Temos un problema ou non coas nosas denominacións de viños?

 
 
Este magnífico gráfico, difundido hoxe polas redes sociais e elaborado por winefolly.com (unha web espectacular para introducirse na cultura do viño) introdúcenos nos gustos básicos dos viños, a partir das súas elaboracións. Hai moitísima información condensada aí, pero para este post vainos interesar algo que levamos tempo avisando, e que como se observa no gráfico, cúmprese á perfección.
O que levamos tempo advertindo e avisando -voces no deserto, porque non son só eu- é que non se podía caer na trampa da exportación de variedades de uva. O mercado anglosaxón e americano tende a usar moito as variedades de uva como forma de segmentar e diversificar o mercado do viño, esquecendo as rexións e terroirs nos que este se elabora. Por suposto que lles interesa iso: se venden viño polo tipo de uva, van a poder abaratar moito os custes e terán moito onde escoller: cabernets de Arxentina, de Chile, de Francia, de España, da India, de Brasil, de onde queira, señora! Os franceses, sabiamente, resistiron esta presión: os seus viños son viños de terroir, de terra, de lugar con nome e apelidos, de denominación de orixe. Se mirades o gráfico, veredes que hai uvas francesas, pero tamén están os territorios, todos os diferentes de Burdeos, Borgoña, etc. O mesmo acontece con Italia. E mesmo hai algunhas denominacións clásicas como Rioxa ou Ribera del Duero. Pero, que acontece con Galicia? Tachán!! Galicia non existe! Hai dúas ou tres variedades galegas aí: Mencía, Torrontés, Albariño, pero sen facer mención ás súas zonas clásicas, aos territorios que lles outorgan o carácter e a personalidade. Nin unha das cinco!
Creo que isto resume moito do marketing exterior que se está a facer do viño galego. Aquí na prensa se nos vende con trompetas e fanfarrias o tema da exportación das adegas, pero a realidade é tan crúa como iso que se ve aí arriba: a invisibilidade a nivel da cultura popular do viño. Os expertos, por suposto, saben distinguir Rías Baixas e Ribeira Sacra e, se cadra, Ribeiro, pero as nosas marcas, as marcas territoriais, están fóra dos mercados. O día no que Chile, Arxentina, Australia ou calquera outra lugar comece a producir albariños e mencías baratos e de calidade habémonos acordar da allada e de quen a cociñou.

Fonte de información: Manuel Gago
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario