Puntos de venta por ciudades, provincia, autonomía, países,...

Una gran arma de marketing que genera clientes de confianza y marca de empresa

Distribuidor / Tienda, demande a su proveedor de alimentos o vinos que le apoye mediante mapas de puntos de venta . Su uso

Distributor / Shop, ask your food or wine supplier to support you through point-of-sale maps . Using it

Distribuïdor / Botiga, demani al seu proveïdor d'aliments o vins que li doni suport mitjançant mapes de punts de venda . Fer-ne us

We export wines and food from Spain. Demand it to winesinform@gmail.com

Puede pedir vinos y alimentos de España a winesinform@gmail.com

On the work of buyer . Sobre el trabajo de comprador .

See some products and prices at Perennial tender - Oportunidad permanente

Vea algunos productos y precios en Perennial tender - Oportunidad permanente

miércoles, 9 de diciembre de 2015

El 52% d'ultramarins i el 40% de fruiteries de fora dels mercats municipals les duen immigrants

El 52% d'ultramarins i el 40% de fruiteries de fora dels mercats municipals les duen immigrants



La majoria d'autoserveis de Barcelona els regenten pakistanesos



LES CLAUS Sis de cada deu dels comerciants d'origen immigrant de l'àrea metropolitana són del Pakistan
Els pakistanesos regenta un 48% de les fruiteries de barri
També regenten el 10% de les carnisseries, la majoria Halal

El 52% de les botigues d'alimentació i un 40% de les fruiteries situades fora dels mercats municipals de l'Àrea Metropolitana de Barcelona estan regentats per estrangers, segons un estudi de Mercabarna per conèixer les necessitats de compra i tendències davant de l'augment progressiu d'aquest col·lectiu des de fa més de deu anys.

El percentatge és del 18,5% en el conjunt de comerç d'alimentació, ha informat Mercabarna aquest dimecres en un comunicat.

En total hi ha uns 2.600 establiments d'alimentació minorista en mans d'estrangers, i el 16% d'aquests comerços pertanyen a empreses més grans amb més d'un establiment.

El 61% dels establiments regentats per ciutadans d'origen estranger són petits autoserveis i botigues d'alimentació; el 24% fruiteries i el 10% carnisseries, la majoria Halal.

La nacionalitat predominant és la pakistanesa, juntament amb les d'origen asiàtic i llatinoamericà, i pel que fa a edats, un 42% tenen entre 40 i 50 anys, i un 37% entre 30 i 40.
Hàbits de compra
El 19% de les fruiteries i l'11% de les carnisseries fa la compra conjunta amb altres establiments, i la meitat d'aquests comerciants compra producte fresc dues o tres vegades a la setmana.

Mercabarna és conegut per la majoria d'aquests comerciants, i se'n proveeixen el 89% de les fruiteries, el 30% de les carnisseries i el 34% dels que venen productes frescos. 
Orígen información:  ViaEmpresa

No hay comentarios:

Publicar un comentario