Puntos de venta por ciudades, provincia, autonomía, países,...

Una gran arma de marketing que genera clientes de confianza y marca de empresa

Distribuidor / Tienda, demande a su proveedor de alimentos o vinos que le apoye mediante mapas de puntos de venta . Su uso

Distributor / Shop, ask your food or wine supplier to support you through point-of-sale maps . Using it

Distribuïdor / Botiga, demani al seu proveïdor d'aliments o vins que li doni suport mitjançant mapes de punts de venda . Fer-ne us

We export wines and food from Spain. Demand it to winesinform@gmail.com

Puede pedir vinos y alimentos de España a winesinform@gmail.com

On the work of buyer . Sobre el trabajo de comprador .

See some products and prices at Perennial tender - Oportunidad permanente

Vea algunos productos y precios en Perennial tender - Oportunidad permanente

viernes, 18 de marzo de 2016

Torres, considerada la marca de vins europea més admirada pels professionals del sector

Torres, considerada la marca de vins europea més admirada pels professionals del sector

Torres manté aquesta posició per sisè any i ocupa el segon lloc del rànquing mundial de ‘The World’s Most Admired Wine Brands’ de Drinks International

​Cellers Torres factura 263 milions d’euros el 2015



Cellers Torres continua sent la marca de vins europea que més admiració desperta entre els professionals del sector, segons el rànquing de les 50 marques més apreciades del món elaborat per la revista britànica Drinks International. En l’enquesta realitzada enguany a més de 200 Wine Masters, sommeliers, periodistes i experts del vi, Torres es manté al capdavant del rànquing europeu i passa a ocupar la segona posició a nivell mundial, després de l’australiana Penfolds.
Segons publica la revista en el seu número de març, “Torres té una trajectòria impecable en aquesta llista – mai ha baixat de les dues primeres posicions i aquest any no és diferent”. I és que, durant les sis edicions del rànquing, Torres no ha deixat de ser la marca europea més admirada del món, encapçalant fins i tot el rànquing mundial el 2014 i 2015. Els tres primers anys, del 2011 al 2013, va ser la segona marca a nivell mundial per darrere de la xilena Casillero del Diablo (Concha y Toro). Drinks International puntualitza, a més, que “Torres pot haver estat desbancada del títol mundial, però serà difícil treure-li de les mans el de Marca europea més admirada”. 


 Després de Penfolds i Torres, es troben l’americana Ridge, Casillero del Diablo i la francesa Michel Chapoutier. Els països amb més representació a la llista són França, amb 13 marques, Espanya, amb 8 (l’any passat van ser 6), i Austràlia i Xile amb 7 i 6 marques respectivament. Pel que fa a continents, 28 de les 50 marques són europees i 5 d’aquestes estan entre les 10 primeres posicions.
Per a Miguel Torres Maczassek, director general de Cellers Torres: “La creixent presència de marques espanyoles en aquest rànquing de referència és una molt bona notícia, però s’ha de continuar treballant i esforçant-nos, com a sector, per millorar la imatge que donem a l’exterior, amb marques que siguin garantia de qualitat”. I afegeix: “Com a cinquena generació, volem continuar elaborant vins de qualitat que expressin la vinya i el terreny particular del que provenen. Unim tradició i innovació i tenim un compromís ferm de preservar el medi ambient”.


Origen informació: Cupatges

No hay comentarios:

Publicar un comentario