Puntos de venta por ciudades, provincia, autonomía, países,...

Una gran arma de marketing que genera clientes de confianza y marca de empresa

Distribuidor / Tienda, demande a su proveedor de alimentos o vinos que le apoye mediante mapas de puntos de venta . Su uso

Distributor / Shop, ask your food or wine supplier to support you through point-of-sale maps . Using it

Distribuïdor / Botiga, demani al seu proveïdor d'aliments o vins que li doni suport mitjançant mapes de punts de venda . Fer-ne us

We export wines and food from Spain. Demand it to winesinform@gmail.com

Puede pedir vinos y alimentos de España a winesinform@gmail.com

On the work of buyer . Sobre el trabajo de comprador .

See some products and prices at Perennial tender - Oportunidad permanente

Vea algunos productos y precios en Perennial tender - Oportunidad permanente

martes, 19 de marzo de 2013

L’Olivera presenta el seu nou vi negre a Barcelona

L’Olivera presenta el seu nou vi negre a Barcelona





"Naltres" és el segon vi negre del celler però el primer que elabora amb DO Costers del Segre

El Cercle Artístic de Sant Lluc de Barcelona va acollir ahir la presentació del nou vi negre de L’Olivera (Vallbona de les Monges). Es tracta del “ Naltres”, el segon vi negre del celler, però el primer que elabora emparat per la DO Costers del Segre. “Naltres” és un cupatges de les varietats que es troben a la zona, com el cabernet sauvignon (80%), provinent de vinyes de Sant Martí de Maldà, juntament amb garnatxa negra, trepat i touriga nacional de les parcel·les pròpies de Nalec.

Com tots els vins del celler, ha estat veremat a mà i excepte la varietat garnatxa negra, que ha envellit 8 mesos en barriques de roure, la resta de varietats s’han criat en dipòsit per separat i després se n’ha fet el cupatge. El conjunt té nou mesos de criança en ampolla. Aquesta primera anyada 2011 té una edició limitada de 3000 ampolles, però s’anirà ampliant els propers anys.

Pel que fa a la filosofia d’elaboració, és un vi que simbolitza l’aprenentatge col·lectiu que ha fet el celler en els seus 25 anys d’història. El nom evoca l’ús de la primera persona del plural a Ponent, i vol ser un reflex també de la il·lusió que el celler té per seguir descobrint i creant nous vins.

 L’etiqueta de l’ampolla és obra de l’estudi Cla--‐se Bcn, que lidera el reconegut Claret Serrahima. El dissenyador català és des de fa més de 20 anys el responsable de la imatge corporativa de L’Olivera.

Durant la presentació del vi, diversos clients, amics i col·laboradors de L’Olivera van tenir l’oportunitat de descobrir-ne les peculiaritats amb un tast guiat per Xavier Ayala, president de l’Associació Catalana de Sommeliers i director del Bar a Vins de la fàbrica Mòritz.

Origen informació: Cupatges

No hay comentarios:

Publicar un comentario