Puntos de venta por ciudades, provincia, autonomía, países,...

Una gran arma de marketing que genera clientes de confianza y marca de empresa

Distribuidor / Tienda, demande a su proveedor de alimentos o vinos que le apoye mediante mapas de puntos de venta . Su uso

Distributor / Shop, ask your food or wine supplier to support you through point-of-sale maps . Using it

Distribuïdor / Botiga, demani al seu proveïdor d'aliments o vins que li doni suport mitjançant mapes de punts de venda . Fer-ne us

We export wines and food from Spain. Demand it to winesinform@gmail.com

Puede pedir vinos y alimentos de España a winesinform@gmail.com

On the work of buyer . Sobre el trabajo de comprador .

See some products and prices at Perennial tender - Oportunidad permanente

Vea algunos productos y precios en Perennial tender - Oportunidad permanente

lunes, 1 de agosto de 2016

El Cava de Paratge, analitzat a la revista britànica Harpers. Comentario de Wines Inform Assessors

El Cava de Paratge, analitzat a la revista britànica Harpers
Es preveu que la nova identificació de Caves premium es mostri a les etiquetes a finals de tardor de 2016


Eva Vicens

La revista de vins més llegida d’Anglaterra, Harpers Wine & Spirit, analitza en un article algunes de les reaccions generades davant la creació de la nova categoria de Caves, el Cava de Paratge Qualificat.El text comença amb paraules de Pere Bonet, President del Consell Regulador de la DO Cava, que explica el perquè d’aquesta classificació: "S’ha creat per a centrar l’atenció del mercat i dels mitjans de comunicació davant caves de gran qualitat". I continua: "La DO Cava és la segona més gran en volum de l’estat espanyol i la primera en termes d’exportació internacional. El creixement i millora del producte és essencial per a la sostenibilitat global de la regió i per a assegurar-ne el futur". "Volem que aquest ‘ultra-premium Cava” esdevingui el 2% de la nostra exportació total", afegeix Bonet.

L’article recull ara algunes reaccions enfrontades del sector. Tot i que, diuen, la nova classificació ha estat en general ben rebuda per la major part de la indústria, sembla hi ha algunes veus que no ho veuen tant clar.

Meritxell Juvé, CEO de Juvé & Camps, espera que amb aquesta classificació "es demostri la voluntat de millorar de la qualitat del producte i es minimitzi la important disparitat existent entre productors". Ben al contrari, Pepe Raventós, propietari de Raventós i Blanc -que van sortir de la DO Cava l’any 2012-, no creu que aquesta nova categoria contribueixi a millorar la imatge general del producte ja que –segons diu- "el que marca la percepció del consumidor són les gammes baixes".

La resposta del mercat britànic –continua l’article- també ha estat diversa i mentre n’hi ha qui dóna la benvinguda a la iniciativa, d’altres es mostren escèptics a la seva efectivitat. El restaurador Owen Morgan, del Bar 44, diu que tindran en compte aquesta classificació perquè és un nou valor afegit a l’hora de vendre el producte: "Estem parlant de qualitat, per tant, és fantàstic".

Ted Sandbach, de Oxford Wine Company, en canvi, creu que "és una iniciativa poc rellevant. El Cava es considera una alternativa al Prosecco i els consumidors encara no tenen per costum pagar-lo més car".

El President de la DO té clar que "encara queda molta feina per fer" per posicionar el Cava entre els millors productes del món. De moment, però, diuen que a finals de tardor ja es podrà llegir "Cava de Paratge Qualificat" en algunes etiquetes. 

Origen información: Vadevi.cat

1 comentario:

  1. Cava as all products need fair prices for a consistent and continuous image.

    It means farmers must be paid fair and producers must offer quality products at a fair price explaining its origin.

    Fashionable Prosecco based on the Charmat method -no wine connoisseur would appreciate a wine with these features in our market- and sold at higher prices than cava which is produced by the champagnoise method is a market situation not explicable.

    ResponderEliminar