Puntos de venta por ciudades, provincia, autonomía, países,...

Una gran arma de marketing que genera clientes de confianza y marca de empresa

Distribuidor / Tienda, demande a su proveedor de alimentos o vinos que le apoye mediante mapas de puntos de venta . Su uso

Distributor / Shop, ask your food or wine supplier to support you through point-of-sale maps . Using it

Distribuïdor / Botiga, demani al seu proveïdor d'aliments o vins que li doni suport mitjançant mapes de punts de venda . Fer-ne us

We export wines and food from Spain. Demand it to winesinform@gmail.com

Puede pedir vinos y alimentos de España a winesinform@gmail.com

On the work of buyer . Sobre el trabajo de comprador .

See some products and prices at Perennial tender - Oportunidad permanente

Vea algunos productos y precios en Perennial tender - Oportunidad permanente

jueves, 15 de diciembre de 2016

Carles Capdevila: "Saber què compres, per què i a qui" Comentario de Wines Inform Assessors

Saber què compres, per què i a qui




CARLES CAPDEVILA


MENTRE ESTAN PER VEURE els drets que tenim com a ciutadans, francament millorables, disposem del nostre dret com a consumidors, que això ho som bastant. Cada compra implica el suport a certes pràctiques, a unes maneres de treballar, a unes empreses determinades.

No m’agraden els boicots. Són una arma que s’utilitza de forma frívola o política a vegades, i crec que és un bon recurs per a casos extrems de males pràctiques com a mesura organitzada de pressió.

M’interessa molt més el consum responsable, en positiu, a favor del que és millor per a la societat i la salut. I celebro veure que el mercat dels productes de proximitat va creixent.

Lògic i necessari. És un gran plaer la compra conscient, amb atenció plena, fent una bona tria, pensant abans d’actuar.

M’encanta regalar Arrugats de l’Associació Alba per Nadal, o els productes solidaris que es venen online a www.elmercatsocial.cat o físicament en botigues com les d’Intermón. I també menjar mandarines de Borriana de casa de l’amic David, o d’altres iniciatives familiars o cooperatives d’agricultors artesans que et porten la fruita de temporada a la porta. Parlo de les que conec, però la gràcia és que cadascú busqui les que té a prop o té un amic que n’és amic. Sóc poc sistemàtic i caic massa en el consum compulsiu i apressat, però aquest desembre he posat en els propòsits per acabar l’any saber a qui compro i ser més conseqüent.

Si m’agraden les llibreries i papereries de barri, si celebro tenir a prop de casa botigues ecològiques, si hi ha olis i vins de qualitat que mantenen negocis tradicionals, si moltes entitats troben en les vendes d’artesania o menjar ingressos extres o vies per mantenir tallers amb persones amb discapacitat, ens toca entendre les nostres compres -nadalenques i de tot l’any- com un vot actiu, amb jornada de reflexió prèvia si cal. I amb l’oportunitat de millorar el món que tens més a prop.

Comentario de Wines Inform Assessors:

El acertado comentario de Carles Capdevila se puede también aplicar en la selección de productos en las grandes superficies buscando comprar productos de calidad a precios justos y no dejándose llevar por las decisiones arbitrarias de compra de las empresas.

Grandes superficies deciden comprar o dejar de comprar a empresas con unos criterios que no siempre son beneficiosos para el consumidor -un caso reciente es el cambio de las anchoas de lata de 50 gramos excelentes que vendía Aldi a 1 euro por un producto de otra empresa que ahora se vende a 1,50 euros-

Tanto productores como distribuidores no se dan cuenta aún que deben dar respuesta a las inquietudes y comentarios de sus compradores

Origen información: Ara

No hay comentarios:

Publicar un comentario