Vista panorámica de la fábrica de la empresa cárnica Casademont, en Girona.- Catalunya News
|
LES CLAUS
El 2017 preveuen créixer un 50% a Rússia amb l'acord amb Atria
El centre d'Europa i el sud d'Amèrica són els mercats ja consolidats
L'objectiu és enfortir la presència al nord d'Amèrica amb empreses locals
La firma Casademont ha explicat aquest dilluns que referma la seva posició al mercat rus i tanca 2016 amb un augment del 100% en les seves vendes respecte l’any anterior. A més, les expectatives de cara al present exercici 2017 són créixer un 50%.
Ara fa dos anys, Casademont va arribar a un acord amb Atria, el grup de capital finlandès i amb planta d’elaboració a Sant Petersburg, per produir localment a Rússia i comercialitzar els seus productes a través de la seva xarxa de distribució a canvi d’un royalty per cada quilo de producte venut. Des de finals de l’any 2014, Atria elabora diversos productes amb la marca Casademont: fuet extra, llonganissa extra, llonganissa muntanya i la gamma de xoriços, en peça i llescats, amb l’objectiu d’ampliar la gamma de productes fabricats i venuts al mercat rus.
Fruit d’aquesta aliança, l’any 2016 Casademont va duplicar les seves vendes a Rússia, especialment a les ciutats de Moscou i Sant Petersburg. De cara aquest 2017, la companyia preveu continuar amb la seva expansió al mercat rus i introduir-se en altres grans ciutats del país.
Presència a l’Alimentària rus
Casademont participa aquesta setmana a la fira PRODEXPO, la principal fira agroalimentària de Rússia, que reuneix a professionals de tot el món i que es celebra a Moscou fins a divendres 10 de febrer. La companyia va iniciar les seves exportacions a Rússia fa més d’una dècada, com a part de la seva estratègia per la internacionalització, que va arrancar l’any 1992 en els països de la Unió Europea i l’Europa de l’Est.
Actualment, las vendes de fora del mercat espanyol ascendeixen al 55%, amb l’objectiu d’assolir el 70% en dos anys. L'empresa exporta als cinc continents amb especial demanda per part dels països del centre d’Europa i Sud-Amèrica. Fins al moment, els esforços de la companyia se centren en consolidar el seu mercat a Amèrica del Nord.
Entre d’altres estratègies, Casademont basa el seu pla d’expansió internacional constituint aliances amb empreses locals per col·laborarenàmbits com el tecnològic, comercial, legal o logístic com l’implantat a Rússia amb gran èxit.
Comentario de Wines Inform Assessors:
Una nueva demostración de la importancia de la colaboración entre empresas y de la creación de alianzas a largo plazo
Origen informació: ViaEmpresa
No hay comentarios:
Publicar un comentario